advertise

طراحی و اجرا کناف پشت تلویزیون

در دکوراسیون داخلی مدرن و امروزی خانه ها، تلویزیون ها و میز تلویزیون های بزرگ و قدیمی جاگیر و ویترین دار، جای خود را به میزهای ال سی دی کوچک داده و به همین دلیل هم بسیاری از افراد مایلند تا برای دیوار و فضای پشتی تلویزیون خود از یک طراحی خاص استفاده کنند تا دکوراسیون داخلی خانه شیک تر و خاص تر از همیشه به نظر برسد.
یکی از تغییرات مقرون به صرفه و اقتصادی و در عین حال جذاب، که تغییر و تحولات منحصر به فردی را در دیزاین منزل و فضای پشت تلویزیون به وجود می آورد، طراحی و اجرای کناف پشت تلویزیون است که می تواند در انواع طرح های مدرن؛ برای دیوار پشت تلویزیون طراحی و اجرا شوند.
امروزه کمتر خانه ای می توان یافت که در دیوار ها، سقف و فضای پشت تلویزیون خود از کناف سقف استفاده نکرده باشد. چرا که دیزاین فضای پشت تلویزیون با کناف روی دکوراسیون تاثیر بسیاری داشته و می تواند با انواع سنگ، کاغذ دیواری؛ نور و... ترکیب شوند.
تیم طراحی و اجرا پرشین کناف با ارائه به روز ترین طرح های ۲۰۲۴ کناف پشت تلویزیون و استفاده از گچ برگ کناف همواره برآن است تا بهترین خدمات را به هموطنان عزیز سراسر کشور ارائه دهد. در ادامه با مدل های کناف پشت تلویزیون و انواع اجرا شده توسط تیم حرفه ای و متخصص پرشین کناف آشنا خواهید شد.

لطفا از صفحه کناف در اصفهان نیز دیدن فرمائید.


قیمت کناف پشت تلویزیون | پرشین کناف

قیمت کناف پشت تلویزیون

قیمت کناف پشت تلویزیون با سایر مدلی های کناف سقف و دیوار تفاوت هایی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 
برای قیمت گذاری انواع کناف پشت تلویزیون مهم ترین بخش، باکس تلویزیون دیواری با کناف است که بسته به نوع طرح هزینه ها متفاوت است.
به طور مثال در بعضی موارد طرح کناف دیوار پشت تلویزیون دارای پیچیدگی ها و سختی های زیادی برای نصاب کناف است. یا در بعضی طرح های کناف متراژ زیادی از کار کناف کاری شده است.
با توجه به اینکه هرچقدر متراژ کار بالا باشد هزینه به صورت متری محاسبه می گردد و از طرف با بالا رفتن متراژ، متریال مورد استفاده نیز بیشتر شده و در نتیجه هزینه ها افزایش پیدا خواهد کرد.


کناف پشت تلویزیون جدید | پرشین کناف

مدل کناف پشت تلویزیون

امروزه در اغلب خانه ها، از نمونه هایی متنوع از کناف ها برای تزیین سقف و دیوار استفاده شده است. با توجه به اینکه طراحی دیوار پشت تلویزیون در دکوراسیون داخلی خانه اهمیت زیادی دارد، می توانید برای دکور فضای پشت تلویزیون از انواع طرح های کناف پشت ال سی دی ، کناف دور تلویزیون و کناف زیر تلویزیون به عنوان میز کمک بگیرید.
مدل کناف پشت تلویزیون را می توان یکی از به روز ترین و تاثیرگذار ترین متریال و تکنیک ها در فضای سالن نشمین پذیرایی به شمار آورد. همچنین، کناف ها، متریال انعطاف پدیری هستند و می توانید از طرح هایی متنوع و ابعادی دلخواه برای دیوار پشت تلویزیون و ال سی دی خود استفاده کنید.
امروزه بسیاری از خانواده های برای کناف پشت تلویزیون از مدل های مختلفی استفاده می کنند اما اکثرا از طرح های کناف پشت تلویزیون ساده و شیک استقبال می کنند.
شما می توانید در ادامه سایر طرح های کناف پشت تلویزیون جدید را مشاهده نمائید.


مدل کناف پشت تلویزیون | پرشین کناف

باکس تلویزیون دیواری با کناف

باکس تلویزیون دیواری با کناف  از مورد استقبال ترین کناف های حال حاظر در دکور خانه ها می باشد. از دلایل محبوبیت این کناف نه تنها به از بین بردن هزینه خرید میز تلویزیون اشاره نمود بلکه باعث زیبایی بیشتر و استفاده از فضا در نتیجه کم کردن حجم میز تلویزیون می شود.
به علاوه؛ در نظر داشته باشید که نورپردازی و رنگ کناف در جذابیت طرح و زیبایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین سعی کنید برای طراحی آن ها از رنگ هایی استفاده کنید که با پذیرایی و نشیمن شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.
همانطور که اشاره کردیم، با توجه به انطعاف پذیری کناف ها، طراحی و اجرای کناف پشت تلویزیون در تنوع بالایی انجام می شود و یک کناف کار حرفه ای می تواند انواع باکس های مثلثی، گردو بیضی، مربع؛ اشکال غیر هندسی و انواع دیگر طرح کناف را به بهترین شکل برای دیوار پشتی تلویزیون پیاده کند تا فضای نشیمن و پذیرایی، منحصر به فرد و خاص باشد.
همچنین می توانید با اجرای نور پردازی های رنگی، حس و حالی ملایم را به فضا القا نمایید.در ادامه در اسلایدر زیر عکس ها و طرح های کناف پشت تلویزیون اجرا شده توسط تیم متخصص پرشین کناف خواهید دید.

انواع کناف پشت تلویزیون
کناف پشت تلویزیون جدید | پرشین کناف
مدل کناف پشت تلویزیون جدید | پرشین کناف
کناف کاری پشت تلویزیون | پرشین کناف
اجرای کناف پشت تلویزیون | پرشین کناف
کناف پشت تلویزیون ساده | پرشین کناف

اجرای کناف پشت تلویزیون حرفه ای

اجرای کناف پشت تلویزیون حرفه ای یکی از خدماتی است که از طرفداران زیادی دارد و در حوزه طراحی دکور داخلی منزل قرار می گیرد؛ بنابراین لازم است که توسط یک تیم متخصص ، ماهر و خلاق انجام شود. در غیر این صورت؛ نه تنها زیبایی لازم را نداشته، بلکه در فضای پذیرایی و نشیمن، تصویری نا خوشایند را ایجاد می کند.
پس برای طراحی و اجرای کناف دیوار تلویزیون، به سراغ متخصصین این حرفه رفته تا زیبایی و جلوه منزل خود را چند برابر کرده و ظاهری متفاوت را به محیط ببخشید. تیم پرشین کناف، متخصص در طراحی و اجرای انواع کناف دیوار؛ بهترین و خاص ترین ایده ها را برای شما عرضه می کنند.


رنگ کناف پشت تلویزیون

یکی از فاکتورهای مهم در در انتخاب طرح کناف برای پشت تلویزیون، رنگ کناف پشت تلویزیون است که به شدن روی ظاهر فضای پذیرایی شما تاثیر دارد و برای طراحی کناف پشت تلویزیون، لازم است رنگی را انتخاب کنید که با سایر رنگ های بکار رفته در پذیرایی و نشیمن و یا اتاق شما هارمونی و هماهنگی داشته باشد. همچنین اگر برای سقف دیگر دیوار های خانه نیز از کناف سقف و کناف دیوار استفاده کرده اید، بهتر است برای رنگ کناف پشت تلویزیون هم رنگی هماهنگ با آن ها را انتخاب کنید.
به طور کلی؛ با توجه به تجربه ای که تیم ما در طراحی و اجرای کناف برای تلویزیون دارد؛ بهترین رنگ برای این نوع کناف ها، کرم؛ سفید، نسکافه ای و شیری است؛ چرا که این روزها دکوراسیون خانه ها اغلب مدرن و ساده است، بنابراین رنگ روشن کناف تلویزیون؛ به بزرگتر دیده شدن فضا کمک زیادی می کند. اگر برای انتخاب رنگ کناف تی وی سردرگم هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره، روی کارشناسان پرشین کناف حساب کنید.


رنگ کناف پشت تلویزیون | پرشین کناف

طراحی پشت تلویزیون با کناف

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون از اصلی ترین و مهم ترین بخش های اتاق های پذیرایی و نشیمن است؛ چرا که این فضا، نقطه کانونی محیط به شمار می آید و بلا فاصله بعد از ورود به این فضا، نگاه ها را به سمت خود جذب می کند. پس لازم است تا بهترین و شیک ترین ایده ها را برای طراحی این فضا پیاده کنیم.
پیاده سازی ایده هایی مثل سنگ های آنتیک، کاغذ دیواری گزینه های مناسبی برای دیوار پشت تلویزیون اند، اما اگر به دنبال دکوراسیون خاص هستید؛ پیشنهاد ما به شما کناف دیوار تلویزیون است که در خارج کردن دیوار از سادگی تبدیل آن به دیوار کنونی، نقش موثری دارد. همچنین از آن جایی که اجرای این کناف ها با هزینه ای مقرون به صرفه همراه اند، یکی از ترفند های پرطرفدار به شمار می آیند.

استعلام قیمت کناف پشت تلویزیون

طراحی و اجرای کناف پشت تلویزیون در تنوعی بی نظیر با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط تیم متخصص و حرفه ای پرشین کناف 

طرح خلاقانه و جدید کناف پشت تلویزیون

از اصلی ترین ویژگی های کناف پشت تلویزیون هزینه کم آن است. استفاده از کناف در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون به هزینه کمتری نیاز داشته و مهمتر از همه ، زمان استفاده از آنها بسیار کوتاه می باشد. در واقع استفاده از آنها سبب صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. در ادامه ایده هایی برای دکوراسیون دیوار پشت تلوزیون را به شما معرفی کرده ایم.
خلاقانه ترین ایده های کناف پشت تلویزیون را در پرشین کناف کشف کرده و سبک دکوراسیون مناسب فضای خود را پیدا کنید. ما از ایده های خلاقانه و جذاب استفاده کرده ایم تا فضای را جادارتر نشان داده و از این استراتژی های ارزان قیمت متخصص برای تزئین دیوار پشت تلویزیون که به نظر عالی می رسد استفاده کرده ایم. از این ایده الگو بگیرید و فضای خود را تغییر دهید.


طرح کناف پشت تلویزیون | پرشین کناف

ایده هایی برای کناف دیوار پشت تلویزیون

کناف کار حرفه ای می تواند به استفاده از کناف های کوچک، در دیوار پشت تلویزیون قفسه هایی را طراحی و اجرا کرده و به این روش نمایی خاص را برای این فضا بوجود آورد.
باکس کناف پشت تلویزیون هم می تواند طبق الگویی خاص و منظم و هم به صورت نامنظم اطراف تلویزیون چیدمان شود. این را هم در نظر داشته باشید که می توانید کناف زیر تلویزیون ایده ای خاص و جالب به عنوان جایگزین میز تلویزیون است. با این روش دیگر نیازی به خرید میز نبوده و می توانید تلویزیون و متعلقات آن را روی میز کناف زیر تلویزیون قرار دهید.


ایده کناف دیوار پشت تلویزیون | پرشین کناف

• کناف دیوار تلویزیون تنها مختص به پذیرایی و اتاق نشیمن نیست و می توانید دیوار پشت تلویزیون اتاق خود را نیز به این روش دکوراسیون کنید.
• کناف پشت تلویزیون به غیر از سفید می تواند رنگ های مختلف دیگری هم داشته باشد؛ به شرطی که با مبلمان فضا هماهنگ باشد.
• در کناف دور تلویزیون از نور پردازی استفاده کنید. نورپردازی این فضا به جزئیات طراحی شما بعد داده و نمای پشت تلویزیون را چند برابر می کند.

• کناف پشت تلویزیون؛ فقط پنل های گچی نبوده و می توانید آن ها را با چوب تلفیق کرده و اجرا کنید.
• علاوه بر چوب، استفاده از سنگ های آنتیک نیز گزینه هایی بسیار خاص برای همراه شدن با کناف دیوار پشتی تلویزیون هستند.
• زمانی که گفته می‌شود کناف پشت ال سی دی؛ می توانید بجای استفاده از کناف به تنهایی، دکور را با چوب همراه کنید.


طرح ساده کناف پشت تلویزیون | پرشین کناف

روش تمیز کردن کناف پشت تلویزیون

اساس برخی از روش های رایج تمیز کردن کناف پشت تلویزیون مورد بررسی قرار گرفت. قسمت پایین چندین پانل دیواری گچی در آب آشامیدنی بطری غوطه ور شده بود.. پانل ها به مدت ۸ هفته مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند. موارد زیر در این قسمت بررسی شده اند:
الف) رشد کپک، قابل تشخیص به صورت بصری یا با نمونه های بالابر نواری، در عرض ۱ هفته روی کناف پشت تلویزیون مرطوب رخ دهد
(ب) انواع، زمان و میزان رشد کپک روی کناف پشت تلویزیون مرطوب.
ج) آیا رشد قالب روی سطوح کناف پشت تلویزیون در فاصله ۶ اینچی از رشد قالب قابل مشاهده وجود دارد یا خیر.
(د) آیا برخی از تیمارهای سطحی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند بر زمان وقوع و سرعت رشد کپک تأثیر می گذارد یا خیر.
(ه) اگر کناف پشت تلویزیون کپک زده اما خشک شده را می توان با روش های ساده تمیز کرد و سپس با روش های معمول تغییر کرد تا ذرات باقیمانده قالب با روش های نمونه گیری سطح معمولی غیرقابل تشخیص باشند.

نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با کناف پشت تلویزیون با ما در میان بگذارید.