advertise

طراحی کناف سقف پذیرایی مستطیلی

همانطور که قبلا اشاره شده طرح کناف برای پذیرایی مستطیل ، طراحی سقف یکی از روش های خلاقانه جهت بزرگ یا کوچک نشان داده فضای خانه و یا محل کار می باشد. یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین طرح های کناف سقف پذیرایی ، کناف سقف مستطیلی است که می تواند انواع فرم های سازه را نیز در این نمونه مورد استفاده قرار داد.
کناف سقف مستطیلی به کناف مدرن معروف اند که ظاهر خواستنی و لطیفی را به سقف پذیرایی می بخشند.
برای جذابیت بیشتر می توانید در کناف مستطیلی پذیرایی از نور مخفی هم استفاده کنید تا علاوه بر زیباتر شدن فضا، به کمک نورپردازی پذیرایی شما بزرگتر به چشم بیاید.همچنین شما میتوانید طراحی و اجرای کناف سقف مستطیلی خود را به گروه متخصص و حرفه ای پرشین کناف بسپارید.
این مجموعه با برخورداری از پروژه های موفق و حرفه ای کناف سقف و به کارگیری نیروهای مجرب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد.
طرح کناف پذیرایی مستطیل را در مکان هایی  می توان دید که در آن شیک و خاص بودن بسیار برای کارفرما مهم بوده است. از این رو طرح کناف مستطیلی را می توان به عنوان طرحی شیک و خاص و انتخاب کارفرما های با سلیقه دانست.


کناف سقف پذیرایی جدید | پرشین کناف

همچنین می توانید از برای کناف خانه مستطیلی از گچبری های متفاوت و رنگ آمیزی نیز بر روی کناف سقف مستطیلی سالن پذیرایی استفاده کنی. در انتخاب کناف برای سقف مستطیلی با سبک کلاسیک دقت داشته باشید که که ارتفاع سقف بسیار اهمیت دارد. اگر سقف سالن شما کوتاه است با تزیین سقف با رنگ های روشن می توانید به نتیجه ای مطلوب دست یافته و طراحی زیباتری داشته باشید.
استفاده از اشکال گوناگون با رنگ های متفاوت از ایده های جذابی است که برای خرید کناف سقف و اجرای آن در پذیرایی در نظر گرفته می شود، می توانید برای طراحی های کلاسیک، چند سبک گوناگون را با یکدیگر ترکیب کرده و یک طراحی مدرن و امروزی داشته باشید.


کناف کاری سقف | پرشین کناف

کناف سالن مستطیل

کناف سالن مستطیل یا کناف سقف هال مستطیلی از اصلی ترین مواردی است که برای دکوراسیون داخلی خانه باید به آن توجه داشت زیرا سالن به عنوان ورودی خانه مرکز توجه هات قرار داد. 
طرح کناف سالن مستطیلی به عنوان منتخب ترین طرح بین تمامی سقف کاذب برای پذیرایی مستطیل است. از این رو دارای طرح های فراوانی می باشد. نمونه های طرح کناف سقف سالن مستطیل شکل را می توانید در اینستاگرام پرشین کناف یا منو طرح های کناف مشاهده نمائید.
طرح کناف برای سالن مستطیل به صورت سه بعدی ۳d نیز طراحی می شود برای سفارش طراحی سه بعدی به صورت رایگان با شماره های پشتیبانی پرشین کناف تماس گرفته و مشخصات خانه خود را اعلام نمائید و طرح سه بعدی خود را دریافت نمائید.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید

کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید از رایج ترین کناف های مورد استفاده است این نوع کناف به دلیل سادگی و زیبایی خود فضایی شیک در خانه شما ایجاد می کند. به همین منظور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سقف کاذب کناف مستطیلی دارای مزایای زیادی از جمله زیبایی، مقرون به صرفه، اجرای راحت می باشد.
در این نوع کناف، می توان نور مخفی برای کناف نیز اجرا نمود که نه تنها به نورپردازی خانه کمک شایانی می کند بلکه به زیبایی کناف می افزاید.

استعلام قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

برای آگاهی از آخرین قیمت های طراحی و اجرا کناف سقف پذیرایی مستطیلی لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

انواع کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده

آیا برای طراحی سقف کناف مستطیلی خود به دنبال طرح پیشرفته اید یا قصد دارید یک کار معمولی و ساده پیاده کنید؟ به نظر شما؛ بهترین و جذاب ترین طرح برای دکوراسیون سقف پذیرایی کدام است؟
کناف مستطیل ساده به عنوان منتخب ترین طرح کناف سقف شناخته می شود. 
از بهترین ایده ها و تکنیک هایی که برای دکوراسیون سقف پذیرایی می توان اجرا کرد. کناف سقف  است. کناف های سقف ساده از دیر باز تا کنون مورد توجه اند و می توانند تاثیر فوق العاده ای به سالن پذیرایی شما ببخشند. کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده، انتخابی مناسب برای فضای نشیمن مدرن و ساده است.
از گذشته تا امروز؛ طرح های ساده در طراحی و معماری داخلی پایدار بوده و با گذر زمان، قدیمی نشده و جذابیت خود را همچنان حفظ خواهند کرده اند. گچبری سقف پذیرایی مستطیل از این نمونه طرح های جذاب اند که می توانند در خانه های کوچک با سقف کوتاه نیز اجرا شوند.


کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده | پرشین کناف

کناف سقف پذیرایی مستطیلی کوچک

از انواع کناف سقف پذیرایی مستطیلی می توان به کناف سقف پذیرایی مستطیلی کوچک اشاره نمود که از پرکاربردترین نوع کناف می باشد که در خانه هایی با مساحت کم، یا اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد.
از دلایل مورد استقبال قرار گرفتن این نوع کناف: ۱-قیمت به صرفه آن ۲-سهولت در اجرا ۳-سرعت اجرا ۴-ساده و شیک بودن اشاره نمود.
طرح کناف سقف مستطیلی نام برده به صورت ساده اجرا می شود. با استفاده ازپیچ، پروفیل L۲۵ دور تا دور دیوار را نصب کنید سپس با توجه به عرض سقف مستطیلی کناف، پروفیل F۳۶ را با فاصله ۶۰ سانتی از هم پیچ می کنیم (تیپ A). سپس پانل های کی پلاس یا کناف ایران را به آن پیچ خواهیم کرد. 


کناف سقف پذیرایی مستطیلی کوچک | پرشین کناف

ایده کناف سقف پذیرایی مستطیلی

سالن پذیرایی یکی از مکان هایی است که کناف سقف مستطیلی در آن کاربرد بسیاری دارد. کناف سقف پذیرایی مستطیلی در سرد نگه داشتن خانه در فصل تابستان و گرم نگه داشتن آن در فصل زمستان کمک می کند.
اتصالات و جابجایی این طرح کناف به سادگی و با سرعت بالا انجام می شد و اگر قصد بازسازی سقف منزل خود را دارید، با هزینه ای بسیار کم و در کوتاه ترین زمان می توانید به دکوراسیون دلخواه خود دست پیدا کنید.
کناف سقف مستطیلی ، همه اتصالات و کابل های برق داخل سقف را در خود پنهان کرده و نمای بسیار ساده و شیکی دارد. با توجه به ارتفاع سقف پذیرایی خود می توانید از ضخامت های متفاوت کناف استفاده کنید تا از کوتاه تر شدن ارتفاع جلوگیری شود.


کناف مدرن | پرشین کناف

کناف سقف مستطیلی برای چه محیطی استفاده می شود؟

برای پذیرایی هایی که که سقف بلندی دارند، انتخاب کناف سقف مستطیلی برای سقف بهترین گزینه است. در این مدل پذیرایی ها، نصب و اجرای این مدل کناف به همراه نورپردازی، می تواند جلوه ای خاص را به ساختمان ببخشد.
همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، این کناف برای فضاهای مختلف استفاده می شود اما معمولا برای سقف پذیرایی کاربرد بیشتری دارند چرا که علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون سالن القا می کند، محیط را بزرگتر نشان می دهد. این مدل کناف مدرن که در طراحی داخلی ساختمان اهمیت زیادی دارند؛ نسبت به سایر متریال ها، مقرون به صرفه‌ترند.


کناف مستطیلی | پرشین کناف

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی به عوامل زیادی بستگی دارد در ادامه هریک را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد.
متراژ: مهم ترین عامل در قیمت گذاری کناف سقف پذیرایی مستطیلی متراژ پروژه می باشد که به صورت متر طول حساب می شود. (به دلیل داشتن نور مخفی)
متریال یا مصالح : یکی دیگر از موارد حائز اهمیت که به صورت مستقیم بر روی قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی تأثیر گذار است. مصالح مورد استفاده اعمم از متفرقه یا کناف ایران یا کی پلاس می باشد.
ارتفاع کار: از نکات دیگر که در قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی تأثیر گذار است سقف می باشد هرچه ارتفاع بیشتر هزینه اجرا بیشتر می باشد.
برای اطلاع از قیمت کناف در اصفهان به صفحه کناف در اصفهان مراجعه نمائید.


مدل کناف سقف پذیرایی مستطیلی

مدل کناف سقف پذیرایی مستطیلی را می توان بهترین مدل کناف سقف پذیرایی نام برد. از این نوع مدل برای اکثر خانه ها استفاده می شود. مدل کناف مستطیلی سقف بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که دارای سالنی بزرگ باشد. 
اما به این صورت نیست که طرح کناف سقف مستطیل فقط برای مکان ها بزرگ استفاده شود در برخی موارد دیده شده از این نوع کناف برای مکان ها کوچک نیز استفاده شده است.
برای مشاهده مدل کناف سقف مستطیلی به عکس های اسلایدر ها و یا منو طرح های کناف مراجعه نمائید.

بهترین طرح کناف سقف پذیرایی مستطیلی
اجرای کناف سقف پذیرایی مستطیلی | پرشین کناف
طراحی کناف سقف پذیرایی مستطیلی | پرشین کناف
کناف سقف پذیرایی مستطیلی
طرح کناف سقف پذیرایی مستطیلی
طرح کناف سقف پذیرایی مستطیلی | پرشین کناف
اجرای کناف در اصفهان
اجرای کناف سقف پذیرایی مستطیلی

نصب کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کتاب های زیادی در مورد صنعت نصب و تکمیل کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید نوشته شده است. یکی از بهترین ها «راهنمای ساخت و ساز گچی» است که توسط USG، یکی از تولیدکنندگان برتر دیوارهای خشک و ترکیبات تکمیلی منتشر شده است. من به شدت توصیه می کنم فصل های مربوط به کناف سقف مستطیلی  را بخوانید تا مطمئن شوید که آن را به درستی نصب کرده اید.
یکی از مواردی که ممکن است در مورد کار با کناف سالن مستطیل شما را شگفت زده کند وزن مواد است. اکنون می توانید دیوارهای خشک یا ورقه ای بخرید که وزن کمتری نسبت به نمونه های قبلی دارند، اما حتی وزن مواد سبک وزن ممکن است شما را مبهوت کند. بلند کردن و نگه داشتن یک ورق ۴x۱۲ از کناف سقف مستطیلی نیم اینچی روی سر خود در حالی که سعی می کنید با پیچ ها و تفنگ پیچ در اطراف خود بچرخید، ممکن است تمام قدرت و مهارت شما را بکار بگیرد.
بیشتر سازنده ها میگویند که روش های ساخت و ساز مدرن ممکن است همیشه بهترین نباشند.
نصب کناف سقف مستطیلی می تواند کار کثیف و پر گرد و غباری باشد. از چاقوهای تیغ برای ضربه زدن، کوبیدن و بریدن ورق های بزرگ گچبری سقف مستطیلی استفاده می شود. حرفه ای ها از روترهای دستی کوچک با بیت های مخصوص برای ایجاد برش های جعبه های برق و سایر وسایل استفاده می کنند. ممکن است از یک اره پانچ سنتی که برای کناف سقف مستطیلی ساخته شده است استفاده کنید. به هیچ وجه، از اره دایره ای برای بریدن دیوارهای خشک استفاده نکنید، زیرا ممکن است تخته سه لا یا تخته رشته ای جهت دار (OSB) را برش دهید!
مطمئن شوید که از پیچ با طول مناسب استفاده کرده اید و آن را به اندازه کافی فرو کنید تا کاغذ رو به رو پاره نشود. تفنگ های پیچ دارای تنظیمات دقیق عمق هستند، بنابراین پیچ ها را به درستی دریافت می کنید. روی سقف ها، پیچ ها را در مرکز ۱۲ اینچی قرار دهید. روی دیوارها، پیچ ها می توانند ۱۶ اینچ در مرکز قرار گیرند.
تکمیل کناف سقف مستطیلی یک هنر است. این نیاز به هماهنگی چشم و دست دارد. باید ترکیب تکمیلی را مخلوط کنید تا قوام درستی داشته باشد. من ترجیح می‌دهم مواد خود را مانند پوره سیب‌زمینی مرطوب یا مایه کیک گرم داشته باشم. اگر مقدار زیادی ترکیب زیر نوار قرار دهید، در دیوارهای خود قوز خواهید داشت. اگر خیلی کم زیر نوار چسب قرار دهید .با استفاده از لایه دوم با تاول مواجه خواهید شد.
توصیه می کنم قبل از اینکه اتاق جدید خود را خراب کنید، یک دیوار آزمایشی بسازید و اتمام آن را تمرین کنید. اگر قبلاً هرگز آن را انجام نداده باشید، شگفت زده خواهید شد که چقدر به دست آوردن نتایج تکمیل حرفه ای سخت است.
کاربران: در چند هفته گذشته اینجا واقعاً گرم بوده است. عرشه و خانه ما شروع به ایجاد صداهای ترکیدن یا ترکیدن کرده است. گاهی اوقات آن را در پشت بام می شنوم، اما اغلب صدایی در دیوار است. من نگرانم که خانه ما از هم بپاشد و فرو بریزد. چه چیزی باعث ترک خوردن و ترک خوردن می شود، و آیا باید نگران باش.
ج: برای خانه من هم همین اتفاق افتاده است. چیزی که می شنویم حرکت الوار و عرشه است که در اثر نوسانات شدید دمایی که در روزهای آفتابی درخشان اتفاق می افتد و هوا پس از آن خنک می شود.
بیشتر سازندگان می گویند که: سختی نصب بتن را دست کم نگیرید.
کاربران: خورشید سقف ها و دیوارها را گرم می کند. اینجا، در خانه خودم، دمای سقف من نزدیک به ۱۶۰ درجه فارنهایت می‌شود. دیوارپوش فقط کمی پایین‌تر از آن است، و عرشه کامپوزیت من آنقدر داغ می‌شود که نمی‌توانید با پای برهنه روی آن راه بروید. عرشه کامپوزیت که دارای مقدار زیادی پلاستیک در آن است با گرم شدن کمی منبسط می شود.
این گرما به الوارهای قاب در سقف، دیوارهای خارجی و ساختار عرشه منتقل می شود. اگر در اواخر صبح دقت کنید، ممکن است در حین بزرگ شدن الوار، صدای ترک خوردن و ترکیدن را نیز بشنوید.
هنگامی که خورشید در حال غروب است، مواد کناف سقف پذیرایی مستطیل خانه شروع به خنک شدن و انقباض می کند. این حرکت می تواند صدای ترک خوردگی ایجاد کند مانند زمانی که شما یک بند انگشت یا تاندون مچ پا را می شکنید. طبیعی است و دلیلی برای نگرانی نیست.
فقط زمانی نگران می شوم که شکاف هایی در سطوح داخلی سقف کاذب مستطیلی ببینم که شروع به بزرگ شدن کردند.
اگر بسیار نگران هستید، می توانید یک مهندس سازه مسکونی استخدام کنید تا خانه شما را بررسی کند و تأیید کند که همه چیز خوب است.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.